Klanttevredenheidsonderzoek

Sinds eind 2006 wordt met de factuur ook een vragenlijst meegestuurd. Ons doel met deze vragenlijst is te kijken of onze dienstverlening nog verder verbeterd kan worden. Gelukkig neemt een groot aantal klanten de moeite deze vragenlijst terug te sturen. Onderdelen waarop veel klanten antwoorden met "tevreden" tot "zeer tevreden":

  • de wijze waarop het werk is uitgevoerd
  • de wijze waarop op vragen van de klant werd ingegaan
  • overzichtelijkheid van de faktuur 
  • de prijs
  • prijs/kwaliteitsverhouding

Een greep uit de redenen die klanten gaven voor het inschakelen van Philipsen Elektrotechniek in plaats van een ander bedrijf: “omdat ik graag een specialist wilde hebben”, “scherpe, duidelijke prijs”,  “snelle service” en “duidelijke offerte”.

Op de vraag "Zou u Philipsen elektrotechniek bij anderen aanbevelen?" antwoordt 98,4% van onze klanten positief! Veel klanten komen dan ook inmiddels via mond-op-mondreclame bij ons.

Indien gewenst kunt een pdf met het volledig onderzoek hier downloaden.